Protože si vážíme každého zákazníka a spokojený zákazník je pro nás prioritou, přistupujeme k prodeji velmi zodpovědně.
Děláme vše pro to, abychom nabídli kvalitní služby. Přesto se však může stát, že nebudete z nějakého důvodu spokojeni a produkt nesplní Vaše očekávání.
Pokud nám sdělíte, že jste nespokojeni (a budeme rádi, pokud nám sdělíte důvod, abychom mohli v budoucnu naše služby vylepšit),
máte nárok na vrácení částky v plné výši.
Každému zákazníkovi rádi a profesionálně poradíme nejen s výběrem vhodného produktu, ale také třeba se správným zapojením, nebo nastavením.
Pravidla pro vrácení zboží v rámci služby
„Garance spokojenosti“
- Služba "Garance spokojenosti" musí být využitá do 30 dní od zakoupení zboží z obchodu www.stylove-topeni.cz
- Zboží nesmí být namotováno a to zejména u produktu: kotle, ohřívače vody, radiátory, expanzní nádoby a armatury
- Zboží nesmí být znehodnoceno a to zejména rozřezáním u produktu: cu trubky, ppr trubky, pe trubky, pozink trubky, černé trubky, eurotis, emiwater a emisolar
- Zboží musí být doručeno zpět do kamenné prodejny v Trutnově a to na náklady zákazníka
- U vráceného zboží musí být přiložen dopis s žádostí o využití „Garance spokojenosti“ s číslem Vašeho bankovního účtu a číslem faktury nebo objednávky
- Služba "Garance spokojenosti" se nevztahuje pro velkoobchodní partnery a také pro dodávku zboží na stavbu domu, nebo celkovou rekonstrukci domu (na kterou jsme vypracovali speciální cenovou nabídku)